Thursday 21 August 2014

Sos spaghetti kat burger

Mood: Biasa je

Lagu: South Central dendangan One Minute Silence

Lama gak aku tak hapdet blog ni. Takde apa yang aku nak post sangat. Baru2 ni aku ada terfikir nak upload resipi ketam masak sambal tapi aku dah lupa resipi dia. Mak aku punya resepi. Takpe la, insyaAllah next time kot aku upload.

Ni baru tadi aku bertindak kreatif (baca: gila) dengan bubuh sos spaghetti kat burger. Kalo korang nak try, buat mcm burger special. Lepas korang letak telur, tuangkan sikit sos spaghetti pilihan korang (Mcm San Remo atau Prego). Sikit je jangan sampai melimpah (nak melimpah pun sukahati korang la!) pastu bubuh patty yg korang dah masak. Then letak sedas pepper ngan sos Lea & Perrins. Baru korang balik2kan.

Pastu hidang la. Apa lagi? Enjoy!

p/s: makan jangan lupa baca bismillah.

Tu dah baca bismillah ke belum?

No comments:

Post a Comment