Sunday 10 November 2013

Buat yang di sebelah sana

Status: Sedih + anxiety disorder

Lagu: Tiada lagu

Mati urat-urat perasaan
Asyik disentap berkali-kali
Hati membatu
Sering sudah mata sepasang ini
Kuyu membasahi wajah
Yang dahulunya lembap
Dek mata yang sembap
Akibat selalu sahaja menangisi

Gembira bersama
Namun biarku simpan segala
Lara
Nestapa

Jika kau sudi mendengar
Maka aku akan bercerita
Namun tiada berguna
Lebih baik diam sahaja

Berbulan bagai bertahun
Aku masih merindui
Senyuman kalian
Namun kita sekarang
Tak seperti dulu
Bergembiralah tanpaku

Kutuklah
Membahan pun boleh
Buat apa aku nak melenting
Itu pilihan kalian

Lebih baik aku pergi
Sampai masanya aku membalas budi
Biar kalian tak sudi
Tanggungjawab mesti kupenuhi
InsyaAllah
Semoga kita semua kembali
Seperti dulu

Itu harapanku...

-malam yang hujan di bumi gombak

No comments:

Post a Comment