Tuesday 21 October 2014

Lama Dah Tak Post

Mood: Ntah apa2

Lagu: Gerhana dendangan Kembara


Lama dah tak update. Aku nak update apa pun tak tau. Ada je benda2 terjadi yang kiranya aku boleh blogkan. Tapi sama ada aku terlupa, atau aku takde mood. Lagipun dah dalam 2-3 minggu internet aku dipotong sebab tak bayar 3 bulan.

Masa raya haji pun takde apa yang menarik. Takde buat apa pun.

Ahad lepas ada event KL Zine Fest 2014. Event jual zine & merchandise underground/indie terbesar setahun sekali kat negara ni kalau tak silap. Ada forum, persembahan, pelancaran buku. Macam2 la. Bestnya malam tu ada persembahan dari OAG.

Alhamdulillah. Dapat gak aku tengok muka2 yang 2-3 bulan sekali jumpa ye la aku ni kurang bersosial.

Takde apa sangat yang aku nak kongsi kot dalam post kali ni. InsyaAllah ada point aku nak post kang aku post la.

Semoga ceria selalu.

No comments:

Post a Comment