Tuesday 23 December 2014

Zine baru! Paranorma

Mood: Takde mood

Lagu: takde lagu


Tension bila tengah buat transaksi kat mudah.my ditipu nigeria. Details aku da bagi plak tu. Alamat kat paypal aku silap haribulan ada delivery company nak dtg amik barang. Sia2 je kalo kena rembat gitu. Kalo barang kecik takpe. Piano masalahnya! Tu je la harta aku.

Ah, lupakan sebentar. Aku lupa nak kabo yang zine terbaru dari aku & gabungan beberapa penulis lain dah ada. Tajuknya Paranorma.


without jacket

with jacket

Zine ni dijual RM6 disertakan poster & sticker. 6 orang panel penulis termasuk aku. Zine ni memaparkan artikel & cerpen yang berkisar bukan sahaja berkenaan alam ghaib, tapi juga UFO, makhluk mitos & misteri dunia yang lainnya. Dah macam majalah Mastika versi underground rasanya. Hehehe...

Aku bercadang nak buat zine ni versi berkala macam majalah2 lainnya. The rest pun setuju so insyaAllah, boleh jalan.

Boleh preorder secara pos. Bayaran sebanyak RM10 dikenakan. Details boleh refer kat twitter aku, @khilaf_ed. Mention je. Details bagi kemudian.

Zine2 lain sila rujuk tag zine dalam blog ini.


Afterdark = RM5

Afterdark 2.0 = RM10

Rentak Hati = RM5

Momok Moden = RM 5

Kalo order semua sekali dalam satu pos, RM35.

2 comments: