Wednesday 25 December 2013

Gambar Preview Wali Untukku & beberapa updates

Status: Tersengih

Lagu: takde lagu (aneh...)

Sebelum lupa, di sini aku sisipkan beberapa foto yang diambil sewaktu event yang lepas (sila rujuk post sebelum ini)







Thanks Fatin for passing me the photos. Thanks too to the #ProjekGila crews. Love you guys so much! Tempoh yang hanya dalam dua minggu tu banyak yang aku pelajari dari kalian. Aku masih mentah & canggung dalam seni teater namun berkat sokongan tunjuk ajar kalian, dapat jua aku merasa bestnya dan tertekan bila buat persembahan teater ni.

Jumpa lagi nanti!


Baiklah, lama juga tak update blog ni. Apa yang terjadi sepeninggalanku pun sudah terpadam dek cakera keras otak ni. Bukan terpadam tapi lupa. Hehehe... hiperbola sungguh bahasa. Betul2 lupa kang terkebil-kebil.

Alhamdulillah, aku berjaya menghantar sinopsis & babak pertama untuk skrip teater karya sendiri. Pergh.. betul bidan terjun ni. Tapi takpe, Allah nak bagi rezeki & nak uji sejauh mana perkara2 berkaitan yang telah aku pelajari dalam hidup ni gamaknya. Again, Alhamdulillah for the chance...

...and also aku kena mula dah menghafal dialog untuk karakter aku untuk full performance Wali Untukku nanti. Dijangka bulan februari tahun depan. InsyaAllah. Lokasi? Kita tunggu...

Bulan Januari pula bakal diadakan Bengkel Zine yang bakal berlangsung di Perpustakaan Shah Alam dari pukul 12 tengahari hingga 5 petang.

No comments:

Post a Comment