Sunday 15 December 2013

Hari Kedua Art4Grabs 15/12/2013

Status: Bercampur baur. Teruja tapi kecewa, gembira pun ada. Puas, takut... macam2

Lagu: Hot dendangan 1TYM

Alhamdulillah. Segalanya berlaku dengan agak baik. Preview teater Wali Untukku berjalan dengan jayanya kecuali part di mana aku boleh lupa kebanyakkan skrip pastu acah2 psiko. Hahahaha!! Macam apa. Sedikit kecewa di situ. Ada rakan pelakon yang kata persembahan aku  not bad untuk orang yang kali pertama berlakon teater seperti aku tapi, apa pula kata bos nanti? :\

Gugup bak hang!

Anyway, aku masih menunggu gambar para pelakon & krew teater yang masih belum kunjung tiba. Belum upload lagi agaknya. Kalau aku tahu tadi baik aku pow si Embun siap2.

Gambar2 sekitar event




Para pelakon teater Wali Untukku (aku takde dalam gambar)

Sesi pekena bersama Abang Irwan, Ikmal, Toksik & lain2

InsyaAllah ada gambar2 lain nanti gua hapdet. Masa untuk baca zine2 karya SiJasad. Nak review kang.

No comments:

Post a Comment