Monday 27 January 2014

Pemergian ayah Tony & sedikit tidbits

Status: Separa tenang dalam rushing

Lagu: Purple Snow gubahan S.F.A

Pertama sekali, takziah buat pemergian ayah si Tony, rakan sekerja aku di Scarecrow Industries (SCi). Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah beliau. Harap Tony sekeluarga tabah atas ujian ini. Al-fatihah buat pemergiannya.

Baiklah, aku dalam proses menghabiskan babak ke-2. Sakit gak la. Sebab dalam 2-3 hari ni aku nak kena present kat producer/boss. Dalam nak berkarya tu earplugs aku buat hal. Tak dapat aku nak menghayati instrumental untuk hayati ilham-ilham ni. Takpe la. Layan je la. Selagi nazak earplugs ni bermakna bunyi tu masih ada. Masih boleh dengar. Sabar je la dulu.

Feeling la plak lagu ni...

Merapu je post ni pun sebenarnya. Tengah takde apa yang berlaku. Sisi Seni masih belum memberikan jawapan bila nak meeting dengan pihak SCi. Citernya macam kena hold dulu pre-shoot & stuffs untuk rancangan sulung kami ni. Harapnya dapat la settle cepat. InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment